Åh underbara Gotland!

Jag kom hem från Visby i måndags. Det var längesen jag hade så roligt. Jag har skrattat hela dagarna och festat hela nätterna. Flirtat med en massa och fått ett par nummer. Det behöver jag. Lite uppskattning för den jag är. Det känns så skönt att få det efter ha spenderat ett år med en kille som inte har uppskattat mig. Jag som är så bra!

Det var speciellt en kille som föll mig i smaken. Han var dessvärre redan involverad och hade sambo. Men vi har haft lite mailkontakt dem senaste dagarna och tydligen har han gjort slut med henne nu. Men sånt där tar ju tid, det är en jäkla process det där. Ja, det vet ju jag. Jag skickade nyss ett mail till honom och undrade om han ville träffa mig ikväll. Vi får se om han svarar. Hoppas det. Åh han var så gullig mot mig. Han tyckte jag var så bra, och det kändes så bra att få den uppskattningen.

Den andra killen ringer konstant. Och det behöver jag. Men han verkar vara en liten player och det stör mig. Men va fan, dejta kan man ju alltid göra. Så det blir nog en dejt med honom också eller två.

Lämna en kommentar